livetpakvarnen.blogg.se

Vår resa i ord mot ett efterlängtat barn<3

27 juli

Kategori: Längtan efter miraklet

För drygt en vecks sen var det dags igen, att ta gravtest! Det blev ingen bebis denna gången heller men vi tog det bra! Den dåliga nyheten äter liksom inte upp oss längre utan vi har blivit starkare än den... Vi har det gott, det är semestertider och vi laddar våra batterier till max :) Jag har valt att ta en paus från bloggandet då jag känner att jag inte kan "koppla bort" allt som vi har gått igenom.. Förstå mig rätt, det går aldrig att koppla bort det helt men jag har märkt att jag mår bättre och har ett annat lugn i vår resa när jag inte skriver och läser om andras olyckliga berättelser! Det vänder säkert med tiden men när jag tittar tillbaka så var jag så beroende av bloggen och andras bloggar att det ända jag tänkte på var hela tiden barn, barn och åter barn...vi har inga! Och nu när jag har haft lugnet och inte behovet av att läsa och skriva så har jag kommit till ro på ett bättre sätt :) jag hoppas ni förstår mig... Jag kommer iaf in och berättar om ngt storslaget händer:) Ha en skön sommar! Kram L

Kommentarer

  • Martina säger:

    Tack för en bra blogg! Vi gör precis samma resa :) lycka till med allt :)

    Svar: Hej Martina! Va roligt att du tycker det :) jag önskar er också lycka till!!
    L

    2013-09-08 | 19:24:36

Kommentera inlägget här: