livetpakvarnen.blogg.se

Vår resa i ord mot ett efterlängtat barn<3

Testdag 1

Kategori: Längtan efter miraklet

Godmorgon allihopa! Det var ju tisdag igår och jag testade men testet visade inget! Så antingen var det för tidigt att testa, var ju på dag 11 eller 12 igår, eller så har det inte blivit ngt denna gången.. Barnmorskan sa att det egentligen inte är lönt att testa tidigare än 14-16 dagar efter inseminationen men jag kunde inte hålla mig:) Men vi är positiva än, BIM-dagen är ju inte här än:) Kram L

Kommentarer

  • Bonusmamman säger:

    Jag tror att det ger tidigare utslag om man får som vi fick, ett befruktat ägg i dag två än om man blir insiminerad för då måste de hitta varandra först, resa och sen få sina två dagar. Nionde dagen kunde jag se för att testet jag hade var trasigt. Dagen efter, med en del sticka, var det svårare att se.

    Så än ska du ABSOLUT inte ge upp!!! :)

    Stor kram!

    2013-05-22 | 09:07:00
    Bloggadress: http://mammaochbonusmamma.bloggo.nu
  • Bonusmamman säger:

    Hur går det?

    2013-05-24 | 18:01:25
    Bloggadress: http://mammaochbonusmamma.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: