livetpakvarnen.blogg.se

Vår resa i ord mot ett efterlängtat barn<3

Ruvardag 9

Kategori: Längtan efter miraklet

Gonattens!
Eurovision song contest är avverkad för i år, alltid samma härliga känsla när man tittar på det:) i övrigt går tiden framåt, dock alldeles för sakta men hade anat det sen innan att dessa två veckorna skulle bli en pärs mot tiden! Jag tycker inte mig känna någon symptom, kanske att jag för 2 dagar sen hade svag värk/konstig känsla på vänster sida i höjd med livmodern, typ hela dagen.. Visst..man tror sig känna saker då och då men tror inte jag ska lita på allt sånt! Dagarna som gått har både ingett oss hopp men också insikten i att det nog inte har fungerat! Åå, vad bygger vi dem två skilda teorierna på?! Ja, säg det;) det bara känns bra ena dagen och dåligt andra.. Men det är väl så det är. Vill försöka mig på ett test på tisdag, RD 12 då! Jag vill jättegärna, lite nervöst men, men min sambo vill inte förrän den riktiga testdagen som är på torsdag!
Kram L

Kommentarer

  • Bonusmamman säger:

    Självbevarelsedrift. Så heter det. Den är anledningen till insikten att det inte har fungerat. Jag fick en chock första gravtestet som visade positivt. Jag trodde inte att den lyckan kunde tillfalla mig.

    Och du.... Jag kände heller ingenting i början. Det enda jag längtade efter var lite illamående, men det kom aldrig. Så ta det lugnt. Däremot så var jag svängigare i humöret ganska tidigt och det har hållt i sig... ;)

    Svar: Tack för allt stöd du ger<3 fast man aldrig träffats eller känner varandra så värmer det så i hjärtat när du följer oss och ställer frågor, så härligt ska du veta:) vi får väl se nu i veckan om det visar positivt eller det negativt.. kram L
    L

    2013-05-19 | 10:30:16
    Bloggadress: http://mammaochbonusmamma.bloggo.nu
  • Lina säger:

    Vi har testdagpå fredag och jag känner inte heller någonting. Förstår precis hur du menar men att man känner efter men försök att tänka att det verkar vara fler som inte känner något såhär tidigt än de som faktiskt gör det. Lycka till!

    Svar: Skönt att höra att man inte är ensam:) har du/ni gjort ivf/insemination? Håller tummarna för Er!! Kram L
    L

    2013-05-19 | 12:52:06
  • PiOmiO säger:

    Spännande! Håller tummarna*

    2013-05-20 | 11:07:12
    Bloggadress: http://www.piomio.blogg.se
  • Bonusmamman säger:

    Har du testat idag? Hur gick det?

    2013-05-21 | 13:16:00
    Bloggadress: http://mammaochbonusmamma.bloggo.nu
  • Lina säger:

    Vi gjorde IVF, vårt andra försök och testade positivt idag. Helt overkligt. Håller tummarna för dig nu!

    2013-05-24 | 21:21:59

Kommentera inlägget här: