livetpakvarnen.blogg.se

Vår resa i ord mot ett efterlängtat barn<3

4 juni

Kategori: Längtan efter miraklet

Det har snart gått en månad sen vi var i Köpenhamn och storkkliniken för första gången. Som vid alla andra naturliga försök så var det en tung dag när mensen kom och när jag tänker tillbaka på när vi började försöka skaffa barn så var det den dagen som mensen kom som var värst! När jag vaknade på morgonen dagen efter så hade kroppen fått ny energi, ny energi till att kämpa vidare... Egentligen förstår man inte hur man orkar! Men förhoppningsvis ger kämpandet ett fint resultat.. Att vi får vårt efterlängtade och redan älskade mirakel som förgyller vår vardag! "Vi längtar efter dig, mamma och pappa kämpar för att du ska kunna komma till oss! Vi ska värna om dig som om du vore en guldklimp av finaste karat. Jag längtar efter dig så oerhört mycket och pappa likaså men för din pappa kommer detta vara världens mest betydelsefulla gåva. Vi har längtat och väntat i många år men att få dig unnar jag ännu mer din pappa än mig själv. Detta är han värd❤" På torsdag eller fredag är det dags att åka till kliniken.. Håll tummarna för oss:) Kram L

Kommentarer


Kommentera inlägget här: