livetpakvarnen.blogg.se

Vår resa i ord mot ett efterlängtat barn<3

20 juni...

Kategori: Längtan efter miraklet

..och världens bästa midsommarhelg!! En sten har fallit från våra hjärtan och ett litet mirakel har flyttat in! Med puls på 350 gick jag upp 5.30 och tog testet, visste nästan att det skulle bli positivt men i denna värld som vi levt i den senaste tiden kan allt hända, men testet visade iaf så här:)
Man kan inte förstå att det är verkligt, kan detta verkligen hända oss? Vi är så underbart glada och tacksamma så det finns inga ord!! Nu återbar att njuta och försöka att inte tänka på allt som kan hända ❤ Älskade mirakel, du är såå efterlängtad!! Kram L

Kommentarer

  • Bonusmamman säger:

    Jaaaaa!!!!

    Jag är så glad för er.

    Bebisen försvinner inte även om du är orolig. Jag var sjukt orolig hela vägen fram tills hon började ge mig tydliga sparkar dagligen. Och nu, när jag bara har ca fyra dagar kvar så kan jag fortfarande känna oron över att jag ska vakna upp ur detta mirakel. Oro är inte farligt, men det är jobbigt för dig. Så för din skull njut. Njut av att du är mamma! Oavsett vad som händer! Mamma i midsommar!! :)

    En tår föll när jag läste ditt inlägg.
    Stor kram!!!

    Http://mammaochbonusmamma.bloggo.nu

    Svar: Åh, tack, va de värmer när jag läser din fina text❤ helt otroligt och ofattbart, jag är en blivande mamma?! Är det sant liksom? Tack för ditt stöd som du gett oss, supertack!! Hoppas ni får uppleva en härlig förlossning inom det snaraste:) kram
    L

    2013-06-20 | 10:27:41
    Bloggadress: http://mammaochbonusmamma.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: