livetpakvarnen.blogg.se

Vår resa i ord mot ett efterlängtat barn<3

23 juni

Kategori: Längtan efter miraklet

Ångesten kommer över en i mellanåt.. I tre-fyra dagar fick vi möjligheten att sväva på moln, känna den lyckan som vi så länge längtat efter, det var obeskrivligt❤ Lättnaden när vi äntligen blev gravida och kunde börja se framåt, att inte behöva vara flera steg/år efter våra vänner som också väntar smått.. Jag har varit gravid, just tanken på att jag HAR VARIT men inte ÄR längre, det gör ont....så fruktansvärt ont!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Trots att jag inte känner dig så blev jag jätteledsen när jag läste att det lilla livet inte klarade sig. Förstår att det känns riktigt tungt :( Försök att tänka på att du faktiskt blev gravid. Många som inte kan bli det alls så det är ju jättebra att veta att du kan bli det. Tidiga missfall är jättevanliga, 1/5 risk sägs det. Kämpa på o försök igen så vet jag att ni kommer att lyckas!

    Svar: Tack Anna!! Jag försöker tänka så, och att missfall får man av en anledning så jag hade inte kunnat förhindra det.. Men i mellanåt så tar känslorna över och få gör det så ont, ont i hjärtat av vad man har mist och den resan vi måste gå igenom igen.. Till Köpenhamn, vänta två veckor på resultatet, antingen blir det negativt eller positivt och då är man orolig för att samma sak ska hända igen.. Tack för stödet!! Kram
    L

    2013-06-24 | 07:08:54
  • PiOmiO säger:

    Neeej =/ Har inte varit inne och läst på länge nu när vi haft så mycket med huset. Fasen också skickar ett gäng styrkekramar!!**

    2013-06-24 | 10:31:26
    Bloggadress: http://www.piomio.blogg.se
  • Bonusmamman säger:

    Ni kommer igen. :)

    Kram!!!!

    2013-06-24 | 18:45:31
    Bloggadress: http://mammaochbonusmamma.bloggo.nu
  • tess säger:

    Tänker på er! Många kramar

    2013-06-25 | 15:37:47
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/tess89/

Kommentera inlägget här: