livetpakvarnen.blogg.se

Vår resa i ord mot ett efterlängtat barn<3

Fredag

Kategori: Allmänt

Första dagen denna veckan som jag jobbar pga att jag varit sjuk! Hoppas innerligt att jag får vara frisk hädanefter, har inte tid att vara sjuk nu när vi håller på med utredningar och ivf och allt...
Idag vaknade jag med pirr i magen, inte så många dagar kvar tills det är dags att få höra provsvaren från rmc Malmö och för att åka till cura på onsdag för vårt första besök... Positiviteten till att vi kanske snart kan bli föräldrar går upp och ner.. En del av mig bara skriker att självklart blir vi det, samtidigt som en del av mig bara känner "lägg ner detta innan det kostar alldeles för mycket pengar, för det kommer ändå inte att lyckas"... Om man bara kunde koppla bort tankarna och bara få ha en vanlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: