livetpakvarnen.blogg.se

Vår resa i ord mot ett efterlängtat barn<3

Ser ljust på framtiden!

Kategori: Allmänt

Nu är vi på väg hem från Curakliniken! Allt gick bra:) har lämnat några blodprover och fått alla instruktioner så börjar spruta om ca 19 dagar:)! Helt överlycklig, iaf nu!! 
Har provat att sticka mig också, det gick bra trots allt vilket var en stor lättnad!
Personalen var jättehärlig att prata med och det är nu bestämt att M lämnar ett spermieprov på ÄP-dagen och skulle där inte var ngra simmare så gör dem en tesa/pesa! Hoppas nio dem hittar  några men läkaren var hoppfull:) så då är vi också det! 
 
KRAM L

Kommentarer

  • K säger:

    Vad härligt med lite positiva besked, och skönt att ni får köra igång om bara 19 dagar :) så då blir det korta protokollet för er med antar jag.
    Så skönt att ni fick en positiv upplevelse på Cura.
    Kram

    Svar: Ja, det blir det korta för oss också:) men är lite fundersam om vi hinner med en behandling innan vi åker till London (18 april)! Ska ringa cura imorgon även om jag frågade om detta idag, ifall en behandling från sprutstart till insättning av embryo kan bli längre än tre veckor! Vet du ngt om det K? Kram
    L

    2013-03-06 | 19:13:01
    Bloggadress: http://motettliv.blogg.se
  • tess säger:

    Hej!
    Tack för en bra blogg, jag önskar er all lycka till. Jag och min sambo ska på vårat första IVF möte på torsdag, så vi är i samma spår som ni. Skönt att ni får köra igång snart! Jag kommer att följa med på eran resa :) Kram Tess

    2013-03-12 | 00:32:17
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/tess89/
  • tess säger:

    Hej! Jag har precis hittat din blogg, den är väldigt rörande. Jag och min sambo ska sjävla genomgå ivf. Så skönt och höra att ni fick en bra upplevelse på Cura. Tack återigen för en bra blogg! Kram

    Svar: Hej Tess! Vad roligt att du hittat hit:) det är alltid skönt att få stöd från många håll! Ja, vad ska man säg... Ivf träsket är en rörande berättelse i sig som berör en djupt! Hoppas ni också får en bra upplevelse hos Cura, dem var verkligen toppen när vi var där:) har ni gjort utredning på en annan klinik eller ni ska göra den på Cura? Kram L
    L

    2013-03-13 | 00:56:50
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/tess89/

Kommentera inlägget här: