livetpakvarnen.blogg.se

Vår resa i ord mot ett efterlängtat barn<3

Nytt utseende!

Kategori: Längtan efter miraklet

Jag kände det var dags att ändra utseendet på bloggen nu, den förra kändes så dyster och dysterhet behöver vi inte nu när vi nu är så nära vår första insemination:) hoppas ni gillar den! Vi känner oss positiva och starka inför veckans händelse! Första gången är alltid första gången och man ska helst se den som en provomgång och det gör vi men samtidigt så är vi trygga med att våga hoppas:) Det jag känner och försöker hitta styrkan i är att varför skulle vi bli mer ledsna och besvikna när vi gör insemination än alla de andra gångerna när försöken skett naturligt och mensen kommit? Ni läsare har kanske någon tanke? Underlig men härlig tanke sprider sig i kroppen.. Om förhoppningsvis en vecka så kan jag kalla mig "ruvare"för första gången eller ja, vad ska man kalla det:)? Förhoppningsvis bara 4-5 dagar kvar, om min regelbundna cykel fortsätter som vanligt! Idag är det en sån dag jag sänder ut extra positiva tankar till Er alla som varje dag längtar efter ett mirakel att älska! Kram L

Kommentarer


Kommentera inlägget här: